jump to navigation

3G ile eğitim 03/07/2009

Posted by turkcell3g in 3G ile ilgili merak edilenler.
Tags: , ,
trackback

3G, bir çok konuda olduğu gibi eğitimde de farklı fırsatları bir arada sunacak bir teknoloji…

3G teknolojisinin sunmuş olduğu hızla mobil eğitim uygulaması yaygınlaşacak.

Uzaktan eğitim uygulamalarıyla eğitimde fırsat eşitliği sağlanacak.

Bireyler gereksinim duydukları eğitimleri, aradıkları bilgi ve görüntüleri, görüşmelerini sadece sabit bir noktadan değil her yerden, her zaman yapabilecek.

3G sayesinde, bugün sadece klasik sınıf ortamında veya e-learning üzerinden elektronik olarak verilebilen eğitimlerin, mobil ortamda da gerçekleştirilmesi ile önemli bir verimlilik sağlanacak.

Eğitim alan kişi, aynı anda eğitimi alan veya eğitim konusu ile ilgilenen diğer kişilerle; bilgi, dosya, vb. içerikleri anlık olarak paylaşabilecek.

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

